Nuffnang Ads

Friday 9 December 2011

x- factor USA


Korang tgk tak cerita neh? sumpah best. Tak tipu pon. Cerita neh pasal diorang semua kene bertanding menyanyi sebab nak merebut 5,000,000 juta USD and dapat buat iklan PEPSI sendiri yawwww. kau adeeee? kau bayang betapa banyak nye duit, diorang bleh dapat dengan hanya menyanyi jee. Memang Terbaekk lah kann. Siapa -siapa je leh pegi audition tak kisah lah umur kau dah tua kedut kedut ke, muda tak baligh lagi ke, boleh je pegi aslkan suara kau sedap. Ade peserta tu umur die 60 tahun kot. Hebat kan? kan?Aku follow bende alah nie since episode pertama lagi. And now dah episode 22 dah. Dah masuk semi final. Tinggal top 4 jee.

So, episode die mcm nie , arini diorang buat persembahan and esoknye diorang akan ketahui siapa di antara diorang neh akan tersingkir. So, memang mendebarkan lah kan. Dengan host die tu memang buat aku debor mcm nak luruh jantung neh haa. Arini, gilirin Rachel Crow pulak tersingkir. Aku menangis weh tgk die terkeluar sbb die tak expect yg die akan terkeluar. It should be Marcus Canty sbb die dah 3 times in row bottom two. Common la you all. Takkan takleh pk lg siapa yang patutnye keluar kan. So, bile host die sebut nama Rachel crow semua org mcm terkejut and menagis kauuu. Ngan aku skali menangis. * tgk umbak rindu tak nangis pulakkk. HAHA.

Skang nie tinggal lagi 4 orang je nak meneruskan perjuangan. Ceyh mcm pegi berperang je kann. HAHA.  
Skang aku nak tunjuk Gambar - Gambar Host , Judges and Top 4 . Here it comeeeeeee.









    Steve Jones. The host. Sangat hensem okeeee! 




The judges yang sgt awesomee. L.A Ried, Nicole, Paula Abdul & Simon Cowell.



THE TOP 4 : SEMIFINAL


Melanie Amaro. She the best & my favorite. Tak percaya? CLICK SINI
Mentor die simon Cowell . Girl Category.




Marcus Canty yg aku rasa sepatutnye terkeluar. Damnnnn !
Mentor die L.A Ried. Boy Category.




Josh Krajcik. Boleh laa suara diee.
Mentor die Nicole. The over 30.




Chirs Rene. Mentor die L.A Ried. 
Boy Category.



Andddddddddd this is the one yang buat aku nanges. Kesian die terkeluar. die sepatutnye dapat masuk Semi Final.



Rachel Crow. Suara die memang awesomeee. <3


K, dah penat membebel. Korang bleh tgk cerita nie kat 8tv setiap hari jumaat 10.00 p.m & sabtu 10.30 p.m.
Peace yawwwwww. 


No comments:

Post a Comment