Nuffnang Ads

Monday 19 December 2011

wajib

Assalamualaikum readers. Happy monday . nampak tak Titlle gua tuh. Nak gempak je kannn. Heeeeee.
Kita sebagai umat islam neh memang ade 5 perkara wajib yang perlu kita buat. Yang tu tak perlu aku nak listkan and huraikan lah sebab semua orang dah tahu kan. Skang nie aku nak cakap pasal perkara wajib aku and kawan aku buat bila tibe nye hari sabtu and ahad.

Bundleeee. korang tahu tak bundleee? tak tahu silalah menggoogle sendiri yee. Aku malas nak explain pepanjang ! So tiap hari sabtu and ahad je mesti ktorg akan pegi bundle. Bile pergi je memang tak lah kan, nak pulang dengan tangan kosong nyee. Mesti berplastik lah kat tgn neh. Murah bebb gua cakap lu. Ade sampai harga seringgit jee.  Kawan aku dapat beli dress harga RM1 jeee. CANTIKKK OKEEE! Mane kau nak dapat baju harga seringgit dengan cantik nyee. TAKKAN JUMPE OKEEE ! Memang la tak semua yang  cantik tp kalau kau pandai cari, pandai mix and match memang kau akan dapat yg cantik . Baju baju yang jual kat bundle nie memang korang takleh jumpe lah kat mall neh. Payah . * dan dan je mcm nak promote bundlee jee. hahaha.

Dari yang berjenama high class bagai sampai lah secikai pon kau bleh cari kat sanee. So nie lah perkara wajib aku ngan kawan aku tu kalau tiap kali weekend. Duit bleh save. Cantik pon cantik. Tapi satu je aku nak pesan kat korang, before pakai baju bundle neh, basuh lah dulu yee. Rendam dulu ke sehari biar semua kotoran tu hilang dulu sebab kita tak tahu baju tu siapa yang pakai dulu. Takut berjangkit penyakit ke ape kee . So untuk mengelakkan dari semua masalah tu basuh la dulu yee cik adik akak abg semua. Kalau korang malas basuh, aku ade gambar yang korang bleh tgk kalau pakai baru or bundle yg tak basuhhh. Scaryyyyyy. Sila scroll di bawahhhh untuk melihattt. *cewahhh gituuuuu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Debor keeee? heheh. Scroll lagiiii.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


readyyy?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahhhh.














GELIIIII MAKKKKK!!!!!!






Aku tak leh tgk lame lame bende alah nie rasa nak termuntah jee. eeeeuuuwwwwww. So hati hati lah yeeee. Aku nak pesan je . 

Setakat nie aku oke je lagi sebab memang basuh dulu before pakai. So korang kene lah rajin kan diri membasuh sulu sebelum pakai. 

Oke sebelum aku chaw, nie ade tagline dari kawan aku. Bundle pun fashion oke ! hehehe.

Happy reading everyone. peace yawwwwww. <3


No comments:

Post a Comment