Nuffnang Ads

Thursday 29 December 2011

Bermalas malasan.

Hello readers . Hari nie hari jumaat so mcm malas gile lah nak kerjaa kan memandang esok hari sabtuuu. hewhewhew. Esok sy dah mintak cuti da sbb malas nak bgn kerja pagi pagi butaa. Pastu datang kerja bukan buat pape pon haa. Duduk je depan pc nie pah cerohhhhh. Tension makkk.

So hari nie hari bermalas malasan di ofiice. Datang pagi td dah bedal nasi minyak dahh. Bile bos sampai jee, tak buat kerja pon, duduk termenung je depan pc neh, lepas tu sapu sapu losyen kt tangan & kaki sampai lembut kaki aku. Hahahahah. Lepas tu termenung lagi. Memang penyakit malas aku datang la hari niee. Skang tak tahu nak buat ape so update blog jee. Now sakit perut pulakkk. Nak g toilettt bery beryyyyy

Sebelum aku chawww, td aku google gambar org yang malas, pastu keluar lah gambar gambar yang sepatutnyee. Kelakar gileee. Meh sini aku shareee ngan koranggg. Sila scroll di bawahhhh.






















scroll lagiiii. (;
























Nahhhhh !
























HAHAHA. nie kelakor ade jugak dilarang malas. patut letak kat ofis aku niee. 




Kucing nie malas gile kan? siap boleh tgk tv lagi. Pastu siap ade bir lagi kat sebelah kauuu. Mabuk dah keee?



 Ade jugak patung malas dalam dunia nie. haha. Tapi comel je kannn?




Baby nie comel gileee. Tapi malas . Nak tido pon malas. HAHAHA




Oke nie memang malas. gilee tido terbongkang teruss. kau dah setahun tak tido ke ganeee.




Nie lagi lah malas nyee. haha. Nak beratur beli makanan pon siap berkerusi lagi kauuu. Kelas kau jahhhh.




Nie pemalas termasyurr. Ade ke kau nak mop lantai tu sambil dudukkk. banyak cantik muke kauuuuuu! 



Andddddddddddddddddd * drum roll pleaseeeee.
















































Nie akuuuuu. HAHAHAHAH.


Kbai nak g beryyyyyy. peace yawwwwwwww <3

No comments:

Post a Comment