Nuffnang Ads

Friday 9 December 2011

Anugerah Juara Lagu 26


Alaa korang neh kalau tengok title aku and gambar neh, mesti semua dah tahu kan aku nak cakap pasal ape. Fineeeeeeeee! HAHAHA. Actually today aku nak cakap pasal Anugerah Juara Lagu 26 yang akan berlansung pada 26 Januari 2012 neh. Mesti semua dah familiar ngan anugerah jaura lagu nie kan. Bende nie ada since aku belom lahir lagi kot. Tak salah aku laa dari tahun 1986 hinggalah sekarang nie. CLICK SINI  kalau nak tahu lagu mane yang pernah jd juara lagu . Siap ade meaning lagi kauu die bagi. Haa kau adeee? 

So, kite semua dah tahu yang 12 lagu akan berentap pada final Anugerah Juara Lagu nanti. Mesti ramai yang dah tahu kan siapa yang masuk final nanti, tapi tak semua yang korang ingat ken? ken? . Jadi aku ade sediakan senarai final anugerah juara lagu ke 26. Sila catit dalam diari lahh ! 

Top 12 : Senarai Lagu Final Anugerah Juara Lagu 26

  1. Kalau Berpacaran oleh (Shohaimi Mior Hassan    Shohaimi Mior Hassan / Ana Raffali / Altimet)
  2. Karma oleh Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir/Audi Mok/Faizal Tahir)
  3. Penakut oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  4. Sedetik Lebih oleh Anuar Zain (Edry Abd Halim/Edry Abd Halim)
  5. Gadis Semasa oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  6. Awan Nano oleh Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)
  7. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif (Najwa Latif/Ika Latif)
  8. Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah (Kevin Chin/Tinta)
  9. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque (Monoloque/Monoloque)
  10. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol (Boy Clifford/Boy Clifford)
  11. Sungai Lui oleh Aizat (Aizat/Anas, Aizat/Anas)
  12. Kisah Hati oleh Alyah (Manusia Putih/Manusia Putih)

Dalam 12 lagu neh aku harap lagu Karma Faizal Tahir akan juaralah, sebab lagu nie memang ternyata best liriknye and kesian Faizal Tahir tak pernah menang pon lagi even dah byk kali dah die masuk Juara Lagu neh. Jangan Projek Pistol menang dah la kang jadi kontroversi pulak mcm tahun lepas. HAHAHAH. 

Haaa debor dop nak tengok? Aku paling tak sabar sekali. HAHA. Sama - sama kita nanti kan. TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUU ! peace yawwww 


No comments:

Post a Comment