Nuffnang Ads

Monday 13 February 2012

berzaman.

HALLOOOOOOOO! 

Gile berzaman aku tak update blog neh. haha. malas tahap gaban weh. hari hari bace blog orang sampai 2 3 kali aku bukak tapi blog sendiri hampeh nak update. hahah. bile penyakit M dah menyelubungi diri aku nie memang nie lah jadi nye. lebih dari 1 bulan lebih jugak lah aku tak meng update nye. hahaha.

Oke hari rasa macam nak update blog blog yang aku suka bace selama nie. Boleh dikatakan ramai jugak lah. Aku akan bukak blog diorang nie hari hari .Sampai 1 hari tu dalam 2 3 kali akan bukak nak tengok ape diorang update. gile tak gile kan? macam stalker pon ade jugak. hahahahaha. So moh lah aku perkenalkan satu persatu.


1. Kasih Aleeya & Kasih Amani . Tuan punye blog nie nama die filla. Die ada 2 orang anak nama kasih aleeya & kasih amani. sebab tu blog die nama macam tu. Aku suka baca blog die nie sebab hari hari die akan update kadang kadang sampai 2 atau 3 kali entry. So best la, ade lah benda aku nak baca nye dari duk bosan menghadap pc nie kan. Penulisan die pon bagus and best. Die bercerita pasal kehidupan die yang dah kawin nie, pasal anak anak die, husband die macam macam lah. yang best tyme part die pergi melancong ke pergi makan ke memang best lah menghadap gambar die. hahaha. DAHHHH ! nak tahu lebih lanjut hang poi baco blog die sendiri. longuh oden nok menaip nyo.


2. peej burhan . Blog nie pon best. Aku suka jugak sebab die nie jenis sempoi jee. ade je cerita die nak update. best je kalau bace. die start blog since 2007 and aku baru jugak bace blog die neh . Suka punye suka aku baca blog die nie sampai the 1st entry aku dah katam. Maknanye aku baca dari die start berblog. hahah. hebat kan akuuuu. * sila lempang aku laju laju. Serius best weh. nak tahu. sila bace lah sendiri yekkk.


3. hanis zalikha . Dia nie cantiknye lah amat. tak puas weh tatap muka die nie. Rambut die pon amatlah cantik nye. Die nie model kadang kadang berlakon filem jugak. Mak die pon cantik amat. Dari ke kakak sampai lah ke adiknye artis. Alah yang suara yaya dalam cerita boboboi tu adik die lah . Yang bongsu skali. Yang tyme nak iklan tu captain munch tu adik die jugak nama Hafiz. Mak die pulak pandai buat kuih raya and kek. Mak ai kalau korang tgk memang terliur lah gua cakap lu. memang TERBAIKKKK ! nie belog mak die . sila tekan situ. dah tak kuasa nak tulis panjang panjang. bace sendiri. BTW, Rambut hanis zalikh awesome yawwww.  nak ! click sini.


4. Maria Elena . Yang nie pon best yaw. Die nie Engineer and model. Sempat je berblogging kan. kalau aku lah mesti tak sanggup dah kan? tapi ape nak buat ade side income jugak . heheh. Die nie dulu free hair tapi lepas dapat hidayah dah pakai tudung dah skang and dah bertunang dah pon. Nak kawen dah nanti . die panggil bf die tu dato' padahal bukan dato pon. hahah. comel je kan. die nie suka buat video die sendiri and sangat best. dah tengok sendiri !


5. My Amethyst . blog nie pon awesomee. Bg aku biase jelah tapi aku suka bukak blog die sebab suka tgk gambar gambar die. MasyaAllah memang cantik gile babeng lah ! kalau kau tengok skali tak puas. memang rasa nak tengok 2 3 4 5 6 kali. hahah. anddddddddd she wear hijab oke ! Fesyen die lagi cantik dari orang yang free hair. Tak percayaaa? malas nak cakap byk lah kan. kau tengok lah sendiri jee.



NAHHHH ! Ambik kau skali update berjela jela panjang die haa. Best sgt bile blogwalking neh. The conclusion is, semua yang aku bace blog die neh ade income dari nuffnang and most of them berjaya and hidup senang lah. SO, korang if bukak blog aku nie rajin rajin lah tekan iklan iklan kat tepi atas bawah tu ea? alaa, toloong kawan kawan ape salah nye kan. Nanti kalau korang buat aku tolong korang pulak. hehe. sesama muslim.

Ok semua, sebelum kita mengakhiri ceramah kita pada hari ini, marilah kita tatap wajah wajah diorang yang cantik nie.









nie lah Maria Elena tu. cantik kannn? kan? siapa setuju sila click iklan saya . hahaha





Yang nie pulak si filla. Yang blog Kasih Aleeya & kasih Amani tu. Pon cantik jugakkk. *dengkiiii





Yang nie Peej Burhan tu. Cantik kan? Die pakai produck nama Tabita. Kulit die memang glow gilee berbanding dulu. tak cayaa? sile telek sendiri lah noh.






Yang nie kalau korang tak tahu sila terjun bangunan lah ye.





Nie owner blog My Amethyst. Cantik gile kan die dressing. fullamakkkk.



Yang nie paling aku suka tengokkkk ! wahhhhh . eh terbesar pulakkkkkkk. hahaha



Dah. Malas nak cakap banyak. korang tengok jelah. zhasssssss. Peace yawwww. <3

No comments:

Post a Comment