Nuffnang Ads

Sunday 8 January 2012

Puasa

 Assalamualikum.

Hari nie aku puasa sunat & puasa ganti sekali. Actually aku taknak pon update dalam blog neh aku puasa hari nie , nanti jap ag org cakap aku ape pulak kan. Tp aku memang bengang betol ngan mamat sekor neh, aku msg la die cakap aku puasa hari and tnye lah die bagus tak aku sbb puasa harini. Saje je lah kan nak bangge ngan die je ponn. Anddddddddd die bleh cakap kat aku, dah tu g ar update kat blog nuh bg semua org tahuu. eeeyyyy memang bengang lah kan . So untuk memakbulkan hajatnya yang untuk memperli aku tu, so aku update kat blogggggg. PUAS HATI AKUUUUUUU !

kau ade? adeee? adeeeeeee?








motifffffff ?? 


Dah malas mengumpat nanti kurang pahala. KBAI !




Ehhhh jappppppppppp ! Sila dengar lagu neh. Bapok sedap nyeeeeee. 







Have a nice dayyyy. Peace yawwwwwww <3

No comments:

Post a Comment